World of Warcraft The War Within Key Kopen. World of Warcraft The War Within Steam PC Key prijzenvergelijk.

Vergelijk prijzen in Nederland en koop World of Warcraft The War Within key goedkoop! Nadat je een sleutel hebt gekocht bij een van onze vertrouwde en legale Game-Key-leveranciers, kun je met de game-sleutel World of Warcraft The War Within rechtstreeks op Steam op pc downloaden, installeren en spelen.

De momenteel laagste prijs op 29-02-2024 voor een World of Warcraft The War Within sleutel in Nederland is € 47.48

Bereid je voor op een opwindende reis nu Blizzard de langverwachte uitbreiding “World of Warcraft: The War Within” introduceert. Deze nieuwste toevoeging markeert het begin van de WoW: Worldsoul Saga-trilogie, met daaropvolgende delen getiteld “Midnight” en “The Last Titan”.

Diep Onder het Oppervlak

Dompel je diep onder het oppervlak van Azeroth in “The War Within”, waar nieuwe zones mysteries en uitdagingen onthullen. Khaz Algar, het thuisland van de Aardmannen, herbergt Dornogal, een bruisende hoofdstad die het nieuwe centrum wordt voor spelers. Verken de unieke landschappen van Isle of Dorn, The Ringing Deeps, Hallowfall en het mysterieuze Azj-Kahet, elk met hun eigen onderscheidende kenmerken en opvallend levendige of duistere uitstraling.

Onthulling van Dornogal

Dornogal, de bruisende hoofdstad van Khaz Algar, komt naar voren als het hart van “The War Within”. De stad vormt de toegangspoort tot de vier zones en biedt een visueel indrukwekkend en verrassend helder ondergronds landschap, behalve Azj-Kahet, dat begrijpelijkerwijs donker en void-achtig oogt.

Ontdek Nieuwe Avonturen

Ga op een opwindend avontuur met de introductie van “Delves” in “The War Within”. Deze nieuwe endgame-activiteiten kunnen solo of in een groep worden uitgevoerd en staan los van dungeons en raids. Spelers hoeven ze niet wekelijks te voltooien, waardoor ze de vrijheid hebben om te verkennen. Neem een NPC-bondgenoot mee, aanpasbaar aan verschillende specialisaties, en sta voor nieuwe uitdagingen, versla sterke eindbazen en los puzzels op om de beloning aan het einde te bereiken.

Alliantie en Horde Verenigd

Voor Horde-spelers die altijd al een dwerg wilden spelen, is dit je kans: je kunt nu kiezen uit beide facties bij het selecteren van deze nieuwe geallieerde ras. Dit lijkt misschien vreemd, maar vergeet niet dat we al een soort rassenoversteek hebben gehad met de Void Elves van de Alliance. Aardmannen kunnen ook bijna alle klassen spelen, behalve Druid, Demon Hunter en Evoker.

In tegenstelling tot de oorspronkelijke geallieerde rassen, wordt het Aardmannen-ras automatisch ontgrendeld als een speelbare race door de campagne van “The War Within” te voltooien. Dit is een grote opluchting voor degenen onder ons die de reputaties en queesteketens moesten doorlopen om de eerdere geallieerde rassen te ontgrendelen.

Oorlogsbanden laten je voortgang delen met geselecteerde alts

Voordat je te enthousiast wordt, is dit alleen van toepassing op de voortgang van The War Within en Dragonflight-uitbreidingen. Je kunt kiezen welke alts je wilt opnemen in een “Oorlogsgroep” en deze zullen de volgende zaken delen:

  • Banktoegang: Je krijgt een grotere bank – en reagensbank – zodat je items of goud niet steeds tussen je alts hoeft te sturen.
  • Roem en reputatie: Dit geldt alleen voor Dragonflight en The War Within voor nu.
  • Vluchtpaden: Alles ontdekt door het ene personage is bekend bij de anderen.
  • Prestaties: Deze worden ook gedeeld tussen Oorlogsgroep-alts, hoewel het onduidelijk is of dat ook geldt voor die van eerdere uitbreidingen.
  • Transmog: Kan worden geleerd door elk personage, maar alleen gedragen door de juiste klasse.

Het is een behoorlijk grote beslissing om van hoofdpersonage te veranderen voor de meeste spelers, en als je veel vooruitgang hebt geboekt op het gebied van reputatie of prestaties gekoppeld aan je oude personage, wordt het veel moeilijker om die sprong te maken. Het delen van deze zaken met Oorlogsgroepen zou de pijn van het wisselen van hoofdpersonage moeten verminderen.

Hoewel Oorlogsgroepen niet alles bevatten waar spelers in de loop der jaren om hebben gevraagd, is het een veelbelovend begin.

Kies je Helden Talenten

Elke klasse krijgt meer talenten toegewezen naarmate ze opklimmen naar het nieuwe niveau van 80. Deze zijn ontworpen om twee verschillende focuspunten voor een bepaalde klasse te geven. Een druïde kan bijvoorbeeld kiezen tussen het versterken van Treants of Lunar-vaardigheden.

Je kunt een voorbeeld zien van hoe dit zal werken in de bovenstaande screenshots, hoewel de daadwerkelijke talenten naar verwachting in de komende maanden zullen veranderen naarmate het testen vordert en feedback wordt gegeven.

Blaas je oude ritten nieuw leven in

Dragenrijden is hier om te blijven, hoewel het “dynamisch vliegen” zal heten zodra we de Dragon Isles verlaten. Je hoeft ook geen Drakenglyfen te verzamelen om het op te laden, want het plan is om die vaardigheden als standaard te hebben.

Een van de grotere problemen met draakrijden is dat het beperkt welke ritten je dagelijks kunt gebruiken. Je kunt een collectie van 300 of meer ritten hebben, maar als je er maar een handvol van kunt gebruiken voor draakrijden, haalt het eigenlijk het doel weg van ze verzamelen. Gelukkig wordt hier iets aan gedaan en zouden de meeste van je oude ritten moeten werken met draakrijden in The War Within. Bovendien kun je dynamisch vliegen gebruiken op oudere continenten.

Snelle feiten over The War Within

  • Level cap: 80
  • Nieuwe zones: Vier nieuwe zones, allemaal ondergronds
  • Delves: Een nieuwe endgame-activiteit – solo of in een groep
  • Nieuw Geallieerd ras: Aardmannen
  • Oorlogsgroepen: Deel vooruitgang en prestaties met geselecteerde alts
  • Helden Talenten: Kies je pad.
  • Dragenrijden blijft: En de mogelijkheid wordt toegevoegd aan de meeste ritten.