Eastern Exorcist CD Key code kopen

Over dit spel

Ontwikkelaar Wildfire Game en uitgever Billibilli brengen ons Eastern Exorcist, een 2D side-scrolling actie-RPG. Mensen die Eastern Exorcist doorspelen, trekken ongetwijfeld overeenkomsten met titels als Sekiro: Shadows Die Twice en Nioh. De Chinese inspiratie van de game, in tegenstelling tot de Japanse, is echter een welkome verandering.

De hoofdpersoon is Lu Yunchuan, een zwaardzwaaiende exorcist. Nadat hij getuige was geweest van een tragedie waarbij zijn drie broers betrokken waren, moet hij door een fictieve oosterse wereld vol demonen reizen om hen te wreken. Het verhaal is heel eenvoudig; Yunchuan heeft een sterk rechtvaardigheidsgevoel terwijl hij de stedelingen helpt terwijl hij hordes demonen neerhaalt.

Je moet toegeven dat het stijl heeft

De presentatie Eastern Exorcist is absoluut prachtig, en de art direction is een van de aspecten die de game echt onderscheidt van zijn tijdgenoten. Het is met de hand getekend in Chinese inktstijl, en de achtergronden en deeltjeseffecten zijn prachtig om naar te kijken. Alles, van het werpen van blikseminslagen tot het lanceren van magische zwaardprojectielen, voegt een ongelooflijke visuele flair toe aan het gevecht.

Over de strijd van de game gesproken, het is hoogstwaarschijnlijk het middelpunt van de game, in voor- of tegenspoed, aangezien de grootste lof en kritiek dat met zich meebrengt. De gameplay van Eastern Exorcist voelt bijna als een 2D-versie van Sekiro: Shadows Die Twice. Je hebt een gezondheidsmeter en een uithoudingsvermogenmeter, evenals een vast aantal genezingsitems die worden aangevuld bij interactie met heiligdommen.

Een bol per dag houdt de dokter weg

Blauwe bollen zijn verspreid over de niveaus en worden ook gedropt door vijanden te verslaan. Ze worden gebruikt om Yunchuan bij heiligdommen te verhogen om zijn statistieken te verhogen of om nieuwe vaardigheden te ontgrendelen in de vaardigheidsboom van elk van je verschillende exorcismen.

Deze exorcismen helpen echt om wat anders repetitieve en muffe hack-en-slash-gevechten zouden zijn, om te schakelen. Sommige van hun effecten kunnen niet alleen worden geactiveerd door aan te vallen, maar ook door ze te ontwijken en verdedigend te spelen. Nogmaals, de artiesten hebben fantastisch werk geleverd door de exorcisme-spreuken er geweldig uit te laten zien tijdens gevechten.

We hebben meer dimensies nodig

Ik denk dat het grootste probleem hier is dat, omdat Eastern Exorcist een 2D-game is, het veel moeilijker is om de afstand en ruimte te vinden om het uithoudingsvermogen te herstellen zonder geraakt te worden. Alleen werken op de X- en Y-as beperkt inherent de mogelijkheid om vijandelijke aanvallen te ontwijken in vergelijking met volledige 3D-bewegingen zoals Sekiro en Nioh. Omdat springen en springen ook het uithoudingsvermogen uitputten, kan het erg frustrerend worden als je alleen maar probeert de meter te herstellen.

Eastern Exorcist wordt vrijgegeven met vroege toegang. Het is moeilijk voor te stellen dat je de uithoudingsvermogenmeter volledig verwijdert, dus een eenvoudige oplossing zou zijn om deze veel sneller te laten herstellen. Zoals het er nu uitziet, wordt het te langzaam bijgevuld. Bepaalde vaardigheden in de vaardigheidsbomen van sommige exorcismen kunnen het uithoudingsvermogen aanvullen wanneer ze worden geactiveerd, maar het is niet genoeg.