Doom Eternal The Ancient Gods Part One CD Key code kopen

Over dit spel

Doom Eternal The Ancient Gods Part 1 is een actie spel, dat is ontwikkeld en geproducerd door id Software en Bethesda Softworks

Doom Eternal’s eerste verhaal-DLC

The Ancient Gods Part 1, doet me erg denken aan een van de originele Doom’s uitbreidingsafleveringen, Thy Flesh Consumed. Beide zijn meer intense en uitdagende versies van hun basisspellen. En technisch gezien kun je meteen in The Ancient Gods springen, maar mijn hemel zou ik het niet aanraden. Als je in deze kou probeert te komen, zullen ze je uiteindelijk van de muren schrapen. Voor het grootste deel is het meer van hetzelfde, maar moeilijker, wat zeker een jeuk veroorzaakt.

Rune en Praetor-pak-token

Je hebt elke wapen-power-up, rune en Praetor-pak-token nodig die je hebt verdiend in de hoofdcampagne – die allemaal worden overgedragen naar de DLC – om enige hoop te hebben om Doomguy’s laatste opdracht te overleven. De Ancient Gods verspillen geen tijd door je in het dichtstbijzijnde kluisje te proppen, in bullebakstijl op de middelbare school. Na slechts 15 of 20 minuten in de eerste van deze drie lange missies krijg je een Marauder voorgeschoteld. En onmiddellijk daarna ‘beloont’ een verleidelijke power-up aan het einde van een gang je door je van dichtbij op te sluiten met een Cyberdemon. Dat zet de toon voor wat je kunt verwachten van The Ancient Gods gedurende zijn 3-6 uur.

De Hijinks

Het ding over Doom is echter dat de snelle hijinks een goed soort pijn zijn. Ik had Doom Eternal niet meer gespeeld sinds het voor het eerst werd uitgebracht, en ik werd behoorlijk hard geslagen terwijl ik opwarmde en mijn houvast vond. Maar toen ik dat eenmaal deed, vond ik dezelfde adrenalinestoot die Doom zo uniek onder de knie heeft. Als ik zwakke punten van Mancubi en Revenant snip om ze te castreren, voel ik me slecht, net als het wegvagen van een golf van omringende duivels en zombies met een enkele Blood Punch. Er waren veel gevechten die zo dom waren en tegen zulke schijnbaar overweldigende kansen in – waarin ik herhaaldelijk dicht bij de dood kwam, alleen om een ​​’clutch glory’ te doden die mijn gezondheid aanvulde om me weer in de strijd te krijgen. Laat me je vertellen, het hele huis hoorde me vieren toen ik eindelijk die slagvelden opruimde.