Bright Memory CD Key code kopen

Bright Memory is een zeer indrukwekkende prestatie van eenmansontwikkelaar FYQD Studio, en is een geweldig teken voor dingen in de toekomst. Zoals het er nu uitziet, heeft het echter veel te veel problemen en is het veel te kort om een ​​ervaring te bieden die de toegangsprijs waard is. Als je op mij lijkt, zul je het openen om je glimmende nieuwe Xbox Series X te testen en het af te maken in dezelfde tijd als nodig was om het te installeren.

Verhaal

Ik denk dat het misschien een beetje genereus is om dit als een spel te zien; het is meer als een korte demo om je voor te bereiden op Bright Memory: Infinite op een later tijdstip. Het bereidt meer voor op de gameplay dan op het verhaal – dat op zijn beste momenten mat en op zijn slechtst onbegrijpelijk is. Je neemt de rol aan van een superagent genaamd Sheila die een scifi-organisatie moet infiltreren voordat ze verstrikt raakt in een vete met haar aartsvijand / de hoofdschurk genaamd Carter.

Hij zinspeelt op enkele duistere transacties en wat zijn technologie zou kunnen doen, zoals een klassieke Bond-schurk of zoiets, maar het wordt nooit interessanter dan dat. Er gebeurt iets op een computerscherm in de buurt (het wordt niet vertaald, dus het wordt aan je verbeelding overgelaten) en je wordt plotseling getransporteerd naar een beboste ruïne ver weg. Je moet je er met alle mogelijke middelen doorheen banen.

Gameplay

Je proeft hier voor het eerst echt van de gameplay van Bright Memory terwijl je wordt aangevallen door een meute wilde beesten. Je hebt een EMP-explosie die vijanden in de lucht slaat, een korte ontwijking, het gebruik van een zwaard en nog een paar vaardigheden die nog niet duidelijk zijn gemaakt.

Bright Memory heeft een enorme focus op combo’s en voelt af en toe een beetje als een Devil May Cry-game. Rechtsboven in het scherm ziet je een scoretelling en een combo-meter die omhoog klimt, helemaal naar een SSS-rang. Het vuurgevecht voelt echter een beetje stijf aan in Bright Memory met middelmatige afhandeling en een aantal irritant lange ADS-tijden, en het vertraagt ​​combo’s veel meer dan zou moeten. Je mes, EMP en zwaard, aan de andere kant, voelen geweldig en glad aan. Als je het mes activeert, heb je een paar seconden om er zo vaak mogelijk mee te slaan.

Animaties

Dit is iets waar Bright Memory enigszins mee worstelt: delen voelen geweldig, pittig en interessant aan, maar andere momenten vallen plat. De animaties en tussenfilmpjes komen bijzonder stijf over in tegenstelling tot een aantal verrassend leuke combo-mechanica. Vaak zal een filmpje simpelweg Sheila laten zien met een dode uitdrukking op haar ogen die zich verbaasd ronddraait, om vervolgens te worden gevolgd door nog meer ronden vijanden. Het verhaal voelt hier meestal als een belemmering, omdat het er niet veel om geeft.

Als opener voor een grotere game op een later tijdstip, had het veel meer kunnen doen met een klein deel van de gameplay en veel verhaal, zodat we meer wilden. Bright Memory doet dit niet echt.